کد خبر 98
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴

بررسی عملکرد ضعیف فوتبال ساحلی در نیم فصل

بررسی عملکرد ضعیف فوتبال ساحلی در نیم فصل

به گزارش پایگاه خبری ضربه ۶۰، تیم فوتبال ساحلی استان با دو برد و هفت باخت در حال حاضر در جایگاه دهم و آخر جدول قرار گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی، در رابطه با نتایج کسب شده گفت: یکی از دلایلی که باعث شد تا تیم فوتبال ساحلی نتواند نتیجه خوبی در نیم فصل کسب کند، این بود که ما تیم را یک هفته قبل از شروع مسابقات بستیم و همین موضوع باعث شد تا تیم در دو سه هفته اول، هماهنگی‌های لازم را نداشته باشد.

بنی صدر افزود: بعد از چندین جلسه تمرین، توانستیم به یک آمادگی نسبی برسیم و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. همچنین در این جلسات تمرین بود که مربی تیم، آقای غلامی توانستند با شرایط تیم آشنا شوند. اما در کل عدم آمادگی تیم به همراه چندین مشکل داخلی دیگر باعث شد تا تیم نتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و در پایان نیم فصل کار خود را با دو برد و هفت شکست به پایان برساند.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات باشگاه این بود که بودجه‌ای که برای باشگاه در نظر گرفته شده بود، باعث شد تا ما برخلاف اکثر تیم‌ها نتوانیم بازیکنان تاپ و درجه یک فوتبال ساحلی را جذب کنیم. تقریبا مسابقات نیم فصل  تیم را با پنجاه درصد بازیکن بومی و پنجاه درصد بازیکن غیر بومی انجام دادیم.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی درباره تغییرات تیم در تیم فصل گفت: در ادامه با سه نفر از بازیکنان غیر بومی خداحافظی کردیم و امیدوار هستیم، در تعطیلات بین دو نیم فصل بتوانیم دو بازیکن سطح بالا را جذب کنیم.

او در رابطه با اهداف تیم گفت: که هدف ما در کنار باقی ماندن در لیگ، جذب بازیکنان بومی و رشد آن‌ها است. به همین دلیل خیلی به دنبال رتبه و جایگاه های بالا در جدول نیستیم.

بنی صدر در پایان گفت: امیدوار هستیم که در نیم فصل و فصل آینده بتوانیم به کمک بازیکنان بومی و چندین بازیکن سطح بالا عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم و نتایج خوبی را به دست آوریم

کد خبر 98

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =