کد خبر 93
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

نبض روستاها در دست مردی که قلبش برای روستاها می تپد

نبض روستاها در دست مردی که قلبش برای روستاها می تپد

مدیری که سالها سابقه خدمت به روستاییان را داشت با سمت و مسئولیت جدیدش و در ابعاد گسترده تری به راه خدمت ادامه خواهد داد.

استاندار سیستان و بلوچستان در انتصابی شایسته و تحسین برانگیز ادهم کرد را به سمت سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ضربه ۶۰ | دو ماه از پایان مدیریت ماندگار مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان نگذشته که استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به عملکرد فوق العاده ادهم کرد در توجه به روستاها و شناخت چندین ساله ای که ماحصل حضور میدانی وی در روستاهای سراسر استان است وی را به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب کرد.
ادهم کرد در مدت زمان حضور خود در اداره کل ورزش و جوانان از هیچ تلاشی برای توسعه زیرساخت های ورزشی ، ایجاد شور و نشاط در روستاهای دور و نزدیک استان و استعدادیابی از بین ورزشکاران روستایی فروگذار نبود.

مقصد بیشترین سفرها و ماموریت های کاری این مدیر جهادی نیز روستاها بود که شناختی فراتر از حد تصور را از ظرفیت ها و مشکلات روستاها برای وی به ارمغان آورد.
کسب رتبه اول کشور در توسعه فضاهای ورزشی و رتبه نخست توسعه ورزش همگانی در روستاها از دستاوردهای این مدیر توانمند بومی در سالهای گذشته بوده و همانطور که عنوان شد رفت و آمدهای پرتعداد وی به روستاها او را به شناخت کافی در خصوص سایر موضوعات مرتبط با روستاها نیز رسانده که حالا با تصدی یکی از مهمترین حوزه های کاری استانداری باید به توسعه و آبادانی روستاهای سیستان و بلوچستان بیش از قبل امید بست.

این انتصاب جدا از اینکه برای آن دسته از ورزشکاران روستایی که چشم امید به تداوم حمایت های ادهم کرد داشتند بسیار جذاب و مسرت بخش است بلکه سایر روستاییان از کشاورز و دامدار گرفته تا هنرمند و کارآفرین را به وجد می آورد که با مدیری خوش اخلاق ، دلسوز و پیگیر مواجه هستند و بزودی آثار هنرنمایی مدیریتی وی را در سطوح مختلف زندگی خود احساس خواهند کرد.
پایگاه خبری ضربه ۶۰ ضمن تبریک به اهالی ورزش ، برای این مدیر توانمند در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت می کند.

کد خبر 93

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =