کد خبر 87
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کاراته هم طلسم شکنی کرد

کسب اولین مدال آسیایی توسط دختر کاراته کای زاهدانی

کسب  اولین مدال آسیایی توسط دختر کاراته کای زاهدانی

فصل شکوفایی ورزش و ورزشکاران استان از راه رسیده و اینبار بانوی کاراته کای زاهدانی تاریخ ساز شد و اولین مدال آسیایی تاریخ کاراته استانش را رقم زد.

سارینا دری دختر کاراته کای سیستان و بلوچستان در پایان رقابتهای کاراته نوجوانان و جوانان آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد دست به کار بزرگی زد و همراه با دو ورزشکار کرمانی ، خود و تیم ملی کاتای دختران ایران را در رده سنی جوانان صاحب نشان نقره کردند.

تیم ملی کاتای تیمی ایران در این رقابتها در مرحله گروهی... و در مراحل بعد ... و در نهایت به مدال نقره دست یافت.

سارینا دری در یکسال گذشته با توجه به نبود مربی کاتا در استان مجبور بود تمرینات خود را در استان همسایه و با ورزشکاران کرمانی پشت سر بگذارد که البته این مسیر سخت برایش اتفاقات جذابی را رقم زد و به همراه دو ورزشکاران کرمانی ابتدا در مسابقات کاراته وان در کرمانشاه و سپس در رقابتهای انتخابی تیم ملی قهرمان شدند و این موفقیت تیم سه نفره آنها را به تیم ملی و رقابتهای آسیایی و در نهایت مدال تاریخی رساند.

رشته های رزمی جدا از بخش مبارزه در بخش اجرای فرم و نمایش هم برگزار می شود که متاسفانه هیئت های رزمی استان نسبت به این بخش کاملا بی توجه بوده اند و مدال سارینا دری نشان داد در صورت وجود مربیان توانمند و برنامه ریزی هیئت ها ورزشکاران استان می توانند در این بخش هم به موفقیت های بزرگی برسند.

کد خبر 87

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =