کد خبر 86
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

دارایی های بوکس تمام نمی شود !

عبادالرحمان دارا نماینده سیستان و بلوچستان در رقابتهای جهانی

عبادالرحمان دارا نماینده سیستان و بلوچستان در رقابتهای جهانی

از قزاقستان برنگشته و از تب و تاب مدال جذاب آسیایی نگذشته ، بوکسور سیستان و بلوچستان راهی ارمنستان خواهد شد تا در یک رویداد مهم بین المللی دیگر ، این استان بدون نماینده نباشد.

عبادالرحمان دارا پدیده جدید بوکس استان است که اواسط آبان ماه مدال نقره رقابتهای نوجوانان آسیا را در قزاقستان کسب کرد .  او بامداد فردا ( سه شنبه ) به همراه تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان عازم ارمنستان می شود تا در رقابتهای جهانی این رده سنی شرکت کند.

دارا پس از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا و با توجه به درخشش در این پیکارها ، در اردوهای تیم ملی باقی ماند و  تمرینات خود را ادامه داد تا باز هم گزینه اول کادر فنی تیم ملی باشد. بوکسور نوجوان سیستان و بلوچستان در حالی  برای به دست آوردن دومین تجربه بین المللی خود ،  به پیکارهای جهانی اعزام می شود که  در صورت کسب مدال، می تواند در فاصله ای یکماهه صاحب دو مدال ارزشمند آسیایی و جهانی شود. رکوردی که تاکنون  هیچیک از بوکسورهای استان به ثبت نرسانده اند.

عبادالرحمان دارا در صحبتی کوتاه که از خود منتشر کرده ابراز امیدواری کرده بتواند در این رقابتها نیز مدال بگیرد.

سیستان و بلوچستان در بیست سال گذشته همواره قهرمانانی را در رشته بوکس در تراز ملی و بین المللی  معرفی کرده و این رشته  از حیث حضور در تیمهای ملی و کسب مدالهای آسیایی و جهانی بدون تردید موفق ترین رشته ورزشی بوده است. آنچه مشخص است شاهد تدوام ظهور قهرمانان در رشته بوکس هستیم و این نشان از تلاش های دلسوزانه مربیان هیئت بوکس استان است که از نونهالان و نوجوانان علاقمند به ورزش ملی پوش و قهرمان می سازند. به تازگی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرده هزینه مربیان را در رشته های مختلف ورزشی پرداخت می کند و حالا دقیقا زمانی است که شاهد امضای قراردادهایی در شان تلاش و زحمات مربیان بوکس استان با آنها باشیم.

کد خبر 86

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =