کد خبر 205
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

حاشیه سازی در مجمع عمومی هیئت ورزش های همگانی

فرصتی که صرف غرض ورزیهای شخصی شد؟!

فرصتی که صرف غرض ورزیهای شخصی شد؟!

رییس سابق هیئت ورزشهای همگانی سیستان و بلوچستان با انتقاد از فرصت سوزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ، نسبت به غرض ورزیها در مجمع سالانه هیئت ورزشهای همگانی واکنش نشان داد.

پایگاه خبری ضربه ۶۰   زهرا مشهدی طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ رییس هیئت ورزشهای همگانی سیستان و بلوچستان بود و هم اکنون نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی است ، اختلاف او با معاون اداره کل ورزش و جوانان در نوع دیدگاه و رویکرد کاری او در دوران فعالیت ، ظاهرا ادامه دار است و دامنه آن حتی پس از استعفا  به مجمع سالانه این هیئت که با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد کشید.

وی گفت ؛ مجمع  سالانه هیئت ورزش های همگانی در غیاب تعداد زیادی از اعضا برگزار شده و در حالیکه حضور مدیران ارشد ورزش کشور فرصتی برای طرح موضوعات کلان است ،  این فرصت به تسویه حساب های شخصی اختصاص داده شد. اگر هدف آنها ، طرح موضوعاتی که نیاز به شفاف سازی داشته بایستی در این مجمع از بنده دعوت به عمل می آمد تا پاسخگوی سوالات باشم کما اینکه در سایر مجامع هیئت ها نیز این روش مرسوم  بوده است .

زهرا مشهدی ادامه داد : آنچه در این مجمع مطرح شده بیشتر حول موضوعاتی همچون  برگزار نشدن رقابتهای مینی فوتبال بانوان و عدم اعزام تیم بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور و همچنین بلاتکلیفی جوایز تیم های برتر اقایان بوده که اقای دهمرده معاون  ورزش و جوانان استان با توجه به پرداخت نکردن  اعتبار تخصیص داده شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون به هیئت همگانی استان و عدم انجام وظایف قانونی در قبال این هیئت ، خود  عامل اصلی این اتفاقات بوده و نسبت دادن آن به بنده به قصد تخریب، هم جای تعجب دارد و هم جای تاسف چرا که چنین فرصتی با طرح موضوعات داخلی هیئت و البته بی پایه و اساس هدر می رود!

فرصتی که صرف غرض ورزیهای شخصی شد؟!

رییس سابق هیئت ورزشهای همگانی استان گفت :  نقش بازدارنده معاون اداره کل ورزش و جوانان در اجرای فعالیت های هیئت همگانی در زمان ریاست بنده بر همگان محرز بود و انتظار داشتم پس از استعفا، دیگر هر هنری دارند به کار خواهند گرفت اما مجمع اخیر نشان داد چگونه بهترین زمان برای  طرح موضوعات مهم و یا اتخاذ تصمیمات موثر برای ورزش همگانی استان صرف غرض ورزی و موضوعات پیش پا افتاده که خود در آنها نقش دارند شد.

وی افزود؛ هر کس را باید با عمل او قضاوت کرد، کسب رتبه های برتر ورزش همگانی استان طی چند سال اخیر در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی با وجود ناملایمات،نشان دهنده عملکرد درخشان بنده و تیم کاری ما در هیئت استان و شهرستان هاست .

مشهدی ادامه داد :  علی رغم این نوع برخورد که به دور از وجدان و انصاف است  برای همه دست اندرکاران و مسئولین خدوم استان سیستان و بلوچستان وحوزه ورزش آرزوی سلامتی وموفقیت دارم.

کد خبر 205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =