کد خبر 204
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

دستمزد ۵۰۰ هزار تومانی پیشکش

جای خواب مناسبی به داوران بدهید !

جای خواب مناسبی به داوران بدهید !

وضعیت خوابگاه داوران اعزامی به رقابتهای فوتبال باشگاههای سیستان و بلوچستان این روزها خبرساز شده است.

پایگاه خبری ضربه ۶۰    اخیرا مطالب و تصاویری برای " ضربه ۶۰ " ارسال شده که حکایت از نارضایتی داوران  از وضعیت لباس ، خوابگاهها و ... دارد.

رقابتهای لیگ فوتبال باشگاههای استان امسال با حضور ۱۶ تیم در دو گروه در حال برگزاریست که برخی از داوران با ارسال مطالب و تصاویری از وضعیت خوابگاههایی که برای آنها در نظر گرفته شده به شدت ناراضی هستند.  در یک ویدیو که به دست ما رسیده داوران از وضعیت نظافت خوابگاه ، دیر رسیدن غذا و عدم پیگیری مسئولان مربوطه گلایه کرده اند. همچنین داوران می گویند علی رغم حمایت اسپانسر از کمیته داوران هیئت فوتبال استان لباسی به آنها نرسیده است!

یکی دیگر از مشکلاتی که توسط داوران مطرح شده تغییرات فراوان در لیست داوران هر بازی است که وضعیت حضور آنها را در شهرهای مختلف استان با توجه به فواصل زیاد شهرها و پر خطر بودن جاده ها با مشکل مواجه می کند.

رییس کمیته داوران هیئت فوتبال استان چندی پیش گفت دستمزد داوران برای رقابتهای امسال به ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده که البته علی رغم تلاش صورت گرفته، این مبلغ با توجه به بعد مسافت در استان و زمانی که داوران برای رفت و برگشت و قضاوت صرف می کنند به صرفه نیست . همچنین جدا از این دستمزدها به نظر می رسد حفظ شان داوران از حیث وضعیت خوابگاهها هم حداقل کاری است که می توان برای این قشر مظلوم فوتبال استان انجام داد.

جای خواب مناسبی به داوران بدهید !

کد خبر 204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =