کد خبر 203
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

با شکست مقابل مسئولان استان

دهخدا زاهدان از رقابتهای فوتبال امیدهای کشور کنار رفت

دهخدا زاهدان از رقابتهای فوتبال امیدهای کشور کنار رفت

تیم دهخدا زاهدان با شکست مقابل مسئولان ، از رقابتهای فوتبال امیدهای کشور کنار رفت!

پایگاه خبری ضربه ۶۰  در حالیکه فقط ۶ روز دیگر تا آغاز رقابتهای فوتبال امیدهای کشور باقی مانده ، تیم دهخدا زاهدان نماینده سیستان و بلوچستان در این رقابتها بعلت مشکلات مالی از حضور در بازیها کناره گیری کرد.

این تیم آبان ماه امسال در رقابتهای فوتبال امیدهای استان به مقام قهرمانی دست یافت و بازیکنان آن پس از مدتها تمرین و انتظار برای حضور در مسابقات کشوری و رقابت با حریفانی از سایر استانها ، امروز در کمال ناباوری خبر انصراف تیمشان را شنیدند که بر خلاف خواسته و انتظارشان بود.

دهخدا زاهدان در گروه ۴ رقابتهای امیدهای کشور با تیمهای دهداری مشهد ، سپاهان بیرجند ، شهرداری نجف شهر و منتخب عنبرآباد همگروه بود.

امسال ۵ تیم مهر عظام زاهدان ، مرزداران میرجاوه ، صدرا خاش ، آکادمی بلوچ چابهار و دهخدا زاهدان نماینده های سیستان و بلوچستان در رقابتهای رده های سنی کشور معرفی شدند که جدا از انصراف دهخدا زاهدان ، وضعیت مالی و حمایتی از سایر تیمها نیز مطلوب نیست. چندی قبل دو تیم منتخب زاهدان و بخشان سراوان هم با محدودیت های مالی فراوان در رقابتهای بزرگسالان دسته سه کشور حاضر شدند.

فوتبال علی رغم وعده های تکراری مسئولان استان سیستان و بلوچستان حال و روز مساعدی ندارد و با توجه به شرایط اسف بار این تیمها ، می توان گفت نماینده های استان قبل از اینکه نتیجه را در زمین مسابقه به حریفان واگذار کنند قافیه را به مسئولان استان خودشان می بازند که  فوتبال ، ورزش و رویاهای ورزشکاران  را ندیده می گیرند و مدام با وعده هایی که ضمانت اجرایی ندارد در حال وقت تلف کردن هستند.

کد خبر 203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =