کد خبر 197
۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

پشت و روی این فوتبال یکی است!

کمی مکث برای این لباس بر عکس ...

کمی مکث برای این لباس بر عکس ...

نداشتن لباس دوم باعث شد تیم کورش زابل یکی از تصاویر عجیب فوتبالی را رقم بزند.

پایگاه خبری ضربه ۶۰   بازیکنان تیم کورش زابل که در هفته سوم لیگ فوتبال باشگاههای سیستان و بلوچستان مقابل میزبان خود دهخدا زاهدان قرار گرفتند بعلت شباهت رنگ لباس خود با تیم حریف و عدم برخورداری از لباس دوم ، در اقدامی عجیب ناچار شدند همان لباس را بصورت برعکس بر تن کنند !

عجیب تر از آن ، برگزاری مسابقه با همین وضعیت بود که البته با توجه به شرایط اقتصادی تیمهای فوتبال در سیستان و بلوچستان نمی توان هیئت فوتبال استان را بدلیل همکاری با تیمها سرزنش کرد.

تیمهای فوتبال در سیستان و بلوچستان بدون حامی مالی و با کمترین امکانات ممکن در حال رقابت با یکدیگر و یا رقابت با سایر استانها در فوتبال باشگاهی کشور هستند و وضعیتی نابرابر و ناعادلانه برای ورزشکاران و جوانان این استان محروم ایجاد شده است.

با وجود وعده های  مسئولان مختلف در استان برای توجه به رشته فوتبال ، این موضوع در حد حرف باقی مانده و تیمها از حداقل امکانات هم برخوردار نیستند. بسیاری از تیمها با حمایت ناچیز افراد دلسوز و یا با هزینه بازیکنان آن تیم اداره می شوند  و هیچ باشگاه و یا حامی توانمندی در این رشته وجود ندارد.

در این استان تعدادی ورزشگاه برای توسعه و پیشرفت فوتبال ساخته شده است اما در نقطه مقابل بازیکنان آن توان خرید کفش و لباس را هم ندارند ! سیستان و بلوچستان در میان باشگاههایی که صدها و دهها میلیاردی در فوتبال کشور هزینه می کنند جایی ندارد و از این استان امسال تنها دو تیم در لیگ دسته سه کشور حاضر شدند و البته طبیعی بود که از دور رقابتها هم حذف شوند.

فوتبال در سیستان و بلوچستان مشتاقان زیادی دارد و بیش از ۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت دارند . رقابتهای فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان در رده های مختلف جریان دارد و  لیگ فوتبال سیستان و بلوچستان در رده بزرگسالان  هم با حضور ۱۶ تیم در دو گروه در حال برگزاریست.

کمی مکث برای این لباس بر عکس ...

کمی مکث برای این لباس بر عکس ...

کمی مکث برای این لباس بر عکس ...

کد خبر 197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =