کد خبر 193
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

برد تلخ برای نماینده سیستان و بلوچستان

بخشان سراوان دیر راه افتاد و با تنه هم استانی افتاد !

بخشان سراوان دیر راه افتاد و با تنه هم استانی افتاد !

نماینده سیستان و بلوچستان در آخرین دیدار خود در لیگ دسته سه فوتبال کشور موفق به شکست حریف شد.

پایگاه خبری ضربه ۶۰  دیدارهای حساس هفته پایانی لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور در گروه ۶ با برد تلخ نماینده سیستان و بلوچستان همراه شد و تیم  بخشان سراوان در کمال شایستگی نتوانست سهمیه خود را در این رقابتها حفظ کند.

امروز " سه شنبه ۲۶ دی ماه " بازیهای هفته سیزدهم و پایانی در حالی برگزار شد که در گروه ۶ ، هفت تیم برای حفظ سهمیه خود امیدوار بودند و بخشان سراوان علی رغم اینکه با ۲ گل نادر دهقان مقابل میزبان خود پرسپولیس شیراز ۲-۱ پیروز شد تنها یک امتیاز کم آورد و به رقابتهای استانی بازگشت.

پیش از این تیمهای ایمان سبز شیراز و زاگرس جنوبی دو نماینده استان فارس صعود خود را به مرحله بعدی مسجل کرده بودند و سایر تیمها برای تصاحب رتبه های سوم تا پنجم که به منزله حفظ سهمیه تیمها بود تلاش میکردند. امروز مس رفسنجان با برد مقابل سنگ آهن بافق ، کوخرد بستک با برتری مقابل شاهین کیش و سپاهان بیرجند با عدم حضور حریف خود عقاب شیراز،  به ترتیب ۱۸ ، ۱۷ و ۱۶ امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رده های سوم تا پنجم گروه مجوز حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ دسته سه را هم کسب کردند. بخشان سراوان هم علی رغم برد ارزشمند مقابل پرسپولیس شیراز ۱۵ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت و قهرمانانه با این رقابتها وداع کرد.

اما اتفاق تلخ امروز برای سراوانی ها این بود که سپاهان بیرجند براحتی و با عدم حضور عقاب شیراز پیروز شد و در لیگ دسته سه کشور باقی ماند . این تیم جدا از این بی عدالتی ،  ضربه کاری اصلی را هفته گذشته خورد که منتخب زاهدان هم برای دیدار خود مقابل بستک هرمزگان اعزام نشد تا تیم هرمزگانی  براحتی ۳ امتیاز کسب کند و امروز شاهد حذف سراوانی ها باشیم. در حالیکه در صورت حضور زاهدانی ها در دیدار مقابل نماینده هرمزگان و کسب نتیجه در آن دیدار، بخشان سراوان می توانست سهمیه خود را در این بازیها حفظ کند.

البته به کمی قبل هم که برگردیم شکست بخشان سراوان مقابل هم استانی خود منتخب زاهدان و تساوی این تیم در دیدار خانگی مقابل شاهین کیش هم اتفاقات دیگری بود که در هفته های گذشته امتیازات ارزشمندی را از این تیم گرفت و همه چیز دست به دست هم داد تا قهرمان فوتبال سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ با شایستگی تمام و با البته با تلخی تمام از لیگ دسته سه کشور کنار برود.

منتخب زاهدان هم امروز قرار بود به مصاف تیم ایمان سبز شیراز برود که صدرنشین بازیها از این دیدار انصراف داد و زاهدانی ها هم با ۱۲ امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم به کار خود پایان دادند.

به این ترتیب هر دو نماینده سیستان و بلوچستان به رقابتهای استانی بازگشتند و ماجراجویی آنها در رقابتهای باشگاهی کشور بدون دستاورد خاصی خاتمه یافت.

جدول رده بندی نهایی گروه ۶ لیگ دسته سه فوتبال کشور به این شرح است :

بخشان سراوان دیر راه افتاد و با تنه هم استانی افتاد !

کد خبر 193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =