کد خبر 191
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

هفته دوازدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور

بخشان سراوان -سپاهان بیرجند؛ بخشی از سرنوشت گروه ۶

بخشان سراوان -سپاهان بیرجند؛ بخشی از سرنوشت گروه ۶

تیم بخشان سراوان فردا " پنجشنبه " در هفته دوازدهم لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور به میدان می رود.

پایگاه خبری ضربه ۶۰   تیمهای فوتبال بخشان سراوان و سپاهان بیرجند روز پنجشنبه " ۲۱ دی ماه " در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته سه فوتبال کشور و از گروه ۶ به مصاف هم می روند. این مسابقه که برای حفظ سهمیه دو تیم در این رقابتها بسیار حائز اهمیت است از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حسین بر سراوان برگزار می شود.

با وجود اینکه نمایندگان سراوان و بیرجند رقیب مستقیم هم محسوب می شوند و نتیجه این دیدار برای هر دو تیم مهم است اما نتایج سایر بازیها و بویژه تیمهای شاهین کیش ، سنگ آهن بافق ، مس رفسنجان ، تام پارسه اصفهان و کوخرد بستک هم در دو هفته باقی مانده تعیین کننده خواهد بود.

سنگ آهن بافق این هفته استراحت دارد و کوخرد بستک هم بعلت عدم اعزام حریفش که منتخب زاهدان است  ۳ امتیاز راحت و بی دردسر را کسب خواهد کرد.

هم اکنون سپاهان بیرجند با ۱۳ امتیاز در رده پنجم و بخشان سراوان با ۹ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند که رقابت آنها برای بقا در لیگ دسته سه فوتبال کشور جدا از نتیجه بازی فردا ، به وقایع و اتفاقات زیادی در سایر دیدارهای این هفته و هفته سیزدهم بستگی دارد.

زاهدانی ها با عدم اعزام به بندرعباس ، قطعا مورد انتقاد بسیاری از مدعیان بقا از جمله هم استانی خود بخشان سراوان قرار خواهند گرفت که در شرایط و روزهای حساس و حیاتی گروه ۶ مسابقات، براحتی ۳ امتیاز را به یکی دیگر از رقبا تقدیم کردند!

با این حال بخشان سراوان و سپاهان بیرجند در دیدار پنجشنبه با تمام وجود برای کسب ۳ امتیاز تلاش خواهند کرد تا در وهله نخست ماموریت خود را به درستی انجام دهند و سپس به قضا و قدر و نتایج دلخواه امیدوار باشند.

کد خبر 191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =