کد خبر 188
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

حمایت که نباشد پشتوانه هم نیست

چرا تیم بوکس بزرگسالان استان با دو بوکسور به ارومیه اعزام شد؟

چرا تیم بوکس بزرگسالان استان با دو بوکسور به ارومیه اعزام شد؟

رییس هیئت بوکس سیستان و بلوچستان می گوید تداوم بی توجهی به وضعیت مالی قهرمانان این رشته باعث شده این استان تیم کاملی را در رده بزرگسالان نداشته باشد.

پایگاه خبری ضربه ۶۰    در حالیکه سیستان و بلوچستان فرصت اعزام ۷ بوکسور را به رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور داشت فقط با دو نماینده "  مصطفی ریگی و بهمن ابراهیمی "  راهی ارومیه شد که جای تعجب داشت . 

رییس هیئت بوکس سیستان و بلوچستان  در این خصوص گفت :  این دوره از رقابتهای بوکس بزرگسالان بر خلاف دوره های قبل که در ۱۳ وزن برگزار می شد در ۷ وزن المپیکی برگزار شد و تیم سیستان و بلوچستان دانیال شه بخش را بدلیل مصدومیت جزیی در اختیار نداشت و به جای او بهمن ابراهیمی در رقابتها حاضر شد  ، عمران سوری زایی را که هم وزن مصطفی ریگی است بدلیل اینکه از رقابتها و آمادگی دور نماند در اختیار تیم مرکزی قرار دادیم که البته با وجود تلاشی که انجام داد با دو برد و یک باخت از دور رقابتها کنار رفت و در نهایت مسلم مقصودی هم در این دوره ، تیم استان خود "خوزستان" را  همراهی کرد.

محمود نهتانی با تایید اینکه در حال حاضر سیستان و بلوچستان تیم کامل بزرگسالان در اختیار ندارد گفت : در رده سنی بزرگسالان تک مهره های خوب داریم و آن تیم کامل گذشته را در اختیار نداریم که البته نباید فراموش کرد بوکس با همه افتخاراتی که کسب کرده وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد و تا زمانی که نتوانیم مشکلات مالی را برطرف کنیم فقط باید منتظر درخشش تک چهره ها در این رشته ورزشی باشیم.

وی با اشاره به اینکه از عبادالرحمان دارا علی رغم افتخار آفرینی  در رقابتهای نوجوانان آسیا تاکنون تجلیل خاصی نشده گفت : عرفان جمالزهی و حسین کهرازه بوکسورهای خوب و توانمندی هستند که آنها هم بدلیل مشکلات مالی ، دیگر تمایلی به حضور در این رشته ندارند و  اگر پاداش فدراسیون جهانی بوکس پس از مدال تاریخی دانیال شه بخش نبود  این بوکسور هم که نماد بوکس استان و کشور است قطعا از این ورزش دور می شد.

رییس هیئت بوکس حمایت نشدن قهرمانان در ورزش استان را معضلی همیشگی عنوان کرد و خواستار حمایت مسئولان سیستان و بلوچستان از معدود ملی پوشان و قهرمانان و اجرای طرحی برای حمایت های دائمی از آنها شد.

چرا تیم بوکس بزرگسالان استان با ۲ بوکسور به ارومیه اعزام شد؟


نهتانی که مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان است در خصوص وضعیت مصطفی ریگی و دانیال شه بخش برای حضور در تیم ملی و رقابتهای بین المللی گفت :  تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران قرار است اسفند ماه برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک به ایتالیا اعزام شود و قبل از آن و از روز دوشنبه " ۱۸ دی ماه " اردویی را در تهران آغاز خواهد کرد . همچنین اردوی تدارکاتی قزاقستان و مسابقات بین الملللی بلغارستان هم در پیش است که امیدواریم هر دو بوکسور استان در این اردوها و رقابتها حضور داشته باشند.

وی افزود :  دانیال شه بخش با مصدومیت جزیی روبرو است که به همین دلیل در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت نکرد اما امیداوریم به اردوها اضافه شود و  بار دیگر مجوز حضور در المپیک را کسب کند.


کد خبر 188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =