کد خبر 178
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

نبرد با شاهین و عقاب

شکارچی باش تا پرواز کنی

شکارچی باش تا پرواز کنی

نبرد نفسگیر نمایندگان سیستان و بلوچستان برای بقا در لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور ، یک نبرد تمام عیار با شاهین و عقاب خواهد بود.

پایگاه خبری ضربه ۶۰   دیدارهای هفته دهم لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور در گروه ۶  "دوشنبه ۱۱ دی ماه " برگزار می شود که فوتبالیست های زاهدانی و سراوانی پس از دربی دیدنی هفته قبل مقابل یکدیگر ، اینبار در شیراز و سراوان به مصاف حریفان خواهند رفت.

تیم منتخب زاهدان که بازی هفته قبل را مقابل هم استانی خود بخشان سراوان ۲-۱ با برتری پشت سر گذاشت و با ۹ امتیاز خود را به رده هشتم جدول رساند امیدهایش را برای بقا زنده نگه داشت و ساعت ۱۴ فردا  مقابل میزبان خود عقاب شیراز قرار می گیرد. عقاب با ۲ امتیاز تیم دوازدهم و قعرنشین این گروه است اما آنها با توجه به بازی در زمین خودی حریف ساده ای نخواهند بود. با این حال زاهدانی ها اگر همچنان برای بقا مصمم هستند در این دیدار و دو بازی باقیمانده چاره ای جز برد ندارند تا کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

بخشان سراوان هم که قبل از دربی سیستان و بلوچستان ( بازی هفته قبل مقابل منتخب زاهدان ) برای بقا در این رقابتها بسیار امیدوار بود با از دست دادن تمامی امتیازات آن دیدار ، حالا کار سخت تری پیش رو دارد و این تیم هم برای اینکه خود را در این رقابتها حفظ کند باید در دو دیدار خانگی و یک بازی بیرون از خانه پیروز شود. هر دو مسابقه خانگی بخشان سراوان که اولی فردا مقابل شاهین کیش و در ورزشگاه شهید حسین بر سراوان برگزار می شود با رقبای مستقیم خواهد بود.   شاهین کیش و حریف بعدی نماینده سیستان و بلوچستان که سپاهان بیرجند است در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند و آنها نیز برای بقای خود در این بازیها بسیار امیدوارند، بنابراین شرط بقای بخشان سراوان هم برتری در دیدارهای باقیمانده است.

چنین موقعیتی که نمایندگان استان تا هفته های پایانی لیگ دسته سه فوتبال کشور در تلاش و تکاپو برای کسب امتیاز باشند کم سابقه بوده و امیدواریم این شرایط استثنایی منجر به بقای هر دو تیم یا حداقل یکی از آنها در این پیکار سخت و طاقت فرسا باشد.

با نگاهی به جدول رده بندی متوجه می شویم فوتبالیست های زاهدان و سراوان باید با تمام وجود در بازیهای باقیمانده بویژه بازیهای فردا برای کسب ۳ امتیاز تلاش کنند تا فرصت کم نظیر فوتبال استان از دست نرود.

شکارچی باش تا پرواز کنی

کد خبر 178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =