کد خبر 174
۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱

گل دوم زاهدانی ها آفساید بود ؟!

بررسی گل تعیین کننده تیم منتخب زاهدان

بررسی گل تعیین کننده تیم منتخب زاهدان

یکی از لحظه های سرنوشت ساز دیدار تیمهای منتخب زاهدان و بخشان سراوان ، گل دوم زاهدانی ها بود که تیم حریف اعتقاد داشت در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

پایگاه خبری ضربه ۶۰   تیمهای منتخب زاهدان و بخشان سراوان چهارشنبه ۶ دی ماه در هفته نهم لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم منتخب زاهدان پایان یافت.

در حالیکه زاهدانی ها در وقت های تلف شده نیمه دوم یک بر صفر از حریف پیش افتاده بودند با یک ارسال از سمت چپ و ضربه سر حسین ریگی به گل دوم رسیدند که شکل به ثمر رسیدن این گل و عدم پخش تصویر آهسته در زمان پخش زنده ، شک و تردید هایی را بوجود آورد که نذیراحمد حسین زهی کمک داور اول این دیدار دچار اشتباه شده و آفساید بازیکن منتخب زاهدان را اعلام نکرده است. این تردید و اعتراض بوِیژه از زمانی جدی تر شد که سراوانی ها توانستند بلافاصله پس از گل دوم تیم زاهدان ، یکی از گلها را جبران کنند و اعتقاد داشتند در صورتی که گروه داوری آن صحنه مشکوک را آفساید اعلام می کردند حداقل می توانستند یک امتیاز از این دیدار حساس دشت کنند.

با توجه به ادامه اعتراض ها به داوری این دیدار به ویژه حسین زهی ، پایگاه خبری ضربه ۶۰ لحظه ارسال پاس برای حسین ریگی زننده گل تیم زاهدان را بررسی کرد و در تصویری که مشاهده می کنید این بازیکن حداقل بیش از یک متر عقب تر از آخرین مدافع بخشان سراوان ایستاده و در ادامه با جابجایی مناسب در محوطه جریمه و قرار دادن خود در مسیر توپ ، موقعیت گلزنی ایجاد و با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

بررسی گل تعیین کننده تیم منتخب زاهدان

بنابراین تصمیم کمک داور اول این مسابقه نه تنها اشتباه نبود بلکه با توجه به سرعت پاس و موقعیت قرارگیری و حرکت بازیکنان در محوطه جریمه ، نذیراحمد حسین زهی کاملا با دقت و حرفه ای عمل کرد و این گل هم به درستی پذیرفته شد.

در مجموع به نظر می رسد گروه داوری این مسابقه " فرزین تمیزی، نذیراحمد حسین زهی و امیرحسین غرابی " داوران بومی و خوش آتیه استان  عملکرد موفقی داشتند و بر خلاف اعتراض هایی که در زمین مسابقه و پس از آن نسبت به عملکرد آنها بود باید گفت در به ثمر رسیدن هیچیک از گلها مشکل خاصی وجود نداشت و از این حیث تیم داوری مسابقه نمره قابل قبولی می گیرد.

کد خبر 174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =