کد خبر 173
۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

حسین ریگی، نقش اول دربی

منتخب زاهدان ۲-۱ بخشان سراوان

منتخب زاهدان ۲-۱ بخشان سراوان

تیم فوتبال منتخب زاهدان دربی سیستان و بلوچستان را به سود خود به پایان رساند.

پایگاه خبری ضربه ۶۰   در هفته نهم لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور ، عصر امروز " چهارشنبه ۶ دی ماه " تیمهای منتخب زاهدان و بخشان سراوان در ورزشگاه غدیر زاهدان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک زاهدانی ها به پایان رسید.

در این دیدار که با قضاوت داوران بومی استان برگزار شد نیمه اول آن تنها یک رخداد جدی داشت و آنهم گل  تیم منتخب زاهدان بود که روی ارسال دیدنی سروش داودی به محوطه جریمه و ضربه نهایی  حسین ریگی رقم خورد. در نیمه دوم که تیم بخشان سراوان برای جبران به زمین آمده بود علی رغم تلاش بازیکنان این تیم ، چندین بار موقعیت هایی نصیب بازیکنان تیم منتخب زاهدان بویژه متین بلوچی شد که براحتی آنها را از دست داد و البته یوسف دهقانی نیز موقعیت جدی سراوانی ها را در مقابل دروازه بان حریف تبدیل به گل نکرد.

در حالیکه بازی در وقت های تلف شده در جریان بود بار دیگر حسین ریگی روی پاس ارسالی از سمت چپ و با ضربه سر دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند تا حساب کار ۲-۰ شود. اما بلافاصله و یک دقیقه بعد خلیل گمشادزهی بازیکن بخشان سراوان  با ضربه ای مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه یکی از گلها را جبران کرد تا بازی در دقایق باقیمانده حساستر دنبال شود.

با وجود تلاش دو تیم در ادامه این دیدار  اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه ۲-۱ به سود منتخب زاهدان پایان یافت.

با این نتیجه تیم منتخب زاهدان ۹ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی گروه ۶ صعود کرد اما بخشان سراوان ۸ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در رده نهم ایستاد.

لیگ دسته سه فوتبال کشور در ۶ گروه در حال برگزاریست که نمایندگان سیستان و بلوچستان در کنار هم و ۱۰ تیم دیگر در گروه ۶ قرار دارند.

منتخب زاهدان ۲-۱ بخشان سراوان

کد خبر 173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =