کد خبر 171
۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

پر از هیجان و حساسیت

زاهدان و سراوان ؛ جنگ خونین در لیگ دسته سه فوتبال کشور

زاهدان و سراوان ؛ جنگ خونین در لیگ دسته سه فوتبال کشور

یکی از دیدارهای خاطره انگیز لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور را قرار است نمایندگان سیستان و بلوچستان در جدالی حساس و نفسگیر رقم بزنند، جدالی برای بقا.

پایگاه خبری ضربه ۶۰    اولا هیچکس فکرش را نمیکرد تیمهای سیستان و بلوچستان با توجه به عملکردی که نمایندگانش در سالهای گذشته داشته اند ، خود را تا هفته هشتم بازیها حفظ کنند و دوما داربی این استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور تا این اندازه حساس و حیاتی شود !

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ، لیگ دسته سه فوتبال کشور ، گروه ۶

/  منتخب زاهدان - بخشان سراوان /

ساعت ۱۴ - ورزشگاه غدیر زاهدان

تاریخ و عنوان و مکان و مسابقه ای که از همین حالا پیش بینی می شود تا مدتها در ذهن فوتبالدوستان سیستان و بلوچستان ماندگار شود بویژه آنکه قرار است پخش زنده تلویزیونی هم باشد و هزاران بیننده را در پایین ترین سطح فوتبال باشگاهی کشور به اوج لذت و استرس برساند.

بخشان سراوان ۸ امتیازی و منتخب زاهدان ۶ امتیازی همانگونه که پایگاه خبری ضربه ۶۰ تیتر زده بود شانس صعود را از دست دادند و در جنگ بقایشان در لیگ دسته سه فوتبال کشور و تصاحب یکی از رتبه های سوم تا پنجم گروه ۶ رقابتی فوق حساس را پیش رو دارند و یکی از تاریخی ترین مسابقات فوتبال را رقم خواهند زد.

سراوانی ها که هفته گذشته به یک برد ارزشمند مقابل کوخرد بستک هرمزگان دست یافتند و برای اولین بار بالاتر از زاهدانی ها قرار گرفتند در حالی در زمین حریف به میدان می روند که کسب سه امتیاز این دیدار آنها را به شرایطی رویایی و باورنکردنی می رساند و با توجه به ۲ بازی خانگی دیگر در ادامه راه ، به یکی از مدعیان اصلی بقا تبدیل می شوند که موفقیتی تاریخی در فوتبال استان خواهد بود. علاوه بر آن ، ورزشگاه غدیر زاهدان برای آنها ترسناک که نیست بلکه خاطره انگیز است چرا که اسفندماه گذشته بود جام قهرمانی لیگ فوتبال استان را در همین ورزشگاه بالای سر بردند و حالا در این ورزشگاه می توانند ماجراجویی هایشان را ادامه دهند.

اما زاهدانی ها که از ابتدای رقابتها به چیزی جز صعود از گروه فکر نمی کردند و علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات حالا که شانس صعود را از دست داده اند نمی خواهند به دست خودشان فرصت بقا را هم از دست بدهند و آنها هم با چنگ و دندان برای تصاحب ۳ امتیاز خانگی وارد زمین خواهند شد.

تساوی در این دیدار شاید بدترین نتیجه ای باشد که نه برای دو تیم بلکه برای فوتبال سیستان و بلوچستان رقم می خورد چرا که بقای یک تیم از این استان به مراتب بهتر از حذف هر دو تیم در سال متفاوت فوتبالی این استان خواهد بود.

نمی دانیم پیش از این چقدر فوتبال سیستان و بلوچستان را  دنبال کرده اید اما اگر علاقمند به فوتبال و در زاهدان هستید بد نیست حتما به ورزشگاه بروید و باور کنید یکی از جذابترین رقابتهای فوتبالی سالهای اخیر جوانان مستعد استانتان را تماشا خواهید کرد. اگر هم این فرصت را ندارید اما هر جا که هستید شبکه هامون در دسترستان باشد  تا در کنار دهها و شاید صدها مسابقه ای که برای دیدنش وقت می گذارید ، نمایش فوتبالیست های هم استانی خود را هم ببینید.

کد خبر 171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =