کد خبر 170
۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

پسر کو ندارد نشان از پدر

انتقال قدرت خانوادگی در موتورسواری و اتومبیلرانی پس از نیم قرن...!

انتقال قدرت خانوادگی در موتورسواری و اتومبیلرانی پس از نیم قرن...!

مرد بی چون و چرای موتور سواری و اتومبیلرانی از مدیریت این رشته ها در سیستان و بلوچستان کنار رفت اما با یک انتقال قدرت خانوادگی ، پسر قهرمانش بر جایگاه او تکیه زد.

پایگاه خبری ضربه ۶۰   مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان امروز " سه شنبه ۵ دی ماه " با حضور مازیار ناظمی رییس فدراسیون ، قهرمانان و پیشکسوتان این رشته و اعضای مجمع در زاهدان برگزار شد و در حالیکه محمد توسلی کیا پس از ۴۴ سال از مدیریت این رشته ها کنار رفت ،  "بهرام" فرزند قهرمانش  که از قهرمانان موتورسواری استان و کشور محسوب می شود با کسب ۱۸ رای برای ۴ سال ریاست این هیئت را بعهده گرفت تا شاهد یک انتقال قدرت خانوادگی در ورزش استان باشیم.

بهرام ۳۴ ساله در حالی جایگاه مدیریتی پدر ۶۳ ساله اش را تصاحب کرد که با وجود کارنامه درخشان و پر افتخار رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در دهه های ۶۰ تا ۹۰ ، چند سالی است که خبری از آن شور و نشاط و هیجان سابق در این رشته ها  نیست و رییس جوان می تواند با انگیزه بیشتر و با بهره گیری از تجربیات پدر که حدود نیم قرن در این رشته فعالیت داشته ، سیستان و بلوچستان را به روزهای طلایی اش برساند.

البته نباید فراموش کرد دوره ای که بهرام توسلی کیا در آن مدیریت خواهد کرد با توجه به نوسانات شدید ارزی  به هیچ وجه قابل مقایسه با دهه ۵۰ و ۶۰ و پس از آن نیست و از اشخاص علاقمند گرفته تا هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی توان خرید خودرو و موتورهای میلیاردی را ندارند. اما آنچه می تواند بهرام را با یک تیک آف در نخستین روزهای مدیریتش به سرعت به مدیری موفق تبدیل کند، احیا و برگزاری رقابتهای منظم هفتگی موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست تک تازان است که رونقی ندارد اما عاشقان سرعت هر هفته حوالی اش جولان می دهند و گاهی این جولان و حرکات نمایشی شان قربانی هم می گیرد!

کد خبر 170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =