کد خبر 164
۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

مربی کوبایی یک زاهدانی را انتخاب کرد

محمود نهتانی دستیار سرمربی جدید ملی بوکس

محمود نهتانی دستیار سرمربی جدید ملی بوکس

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران ، مربی زاهدانی را بعنوان دستیار خود انتخاب کرد.

پایگاه خبری ضربه ۶۰     رینالدو فونتس  سرمربی جدید تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان در اولین اردوی این تیم که به میزبانی خرم آباد برگزار شد محمود نهتانی مربی زاهدانی را بعنوان دستیار خود انتخاب کرد.

نهتانی بیش از دو دهه در بوکس سیستان و بلوچستان و کشورمان سابقه فعالیت دارد و در سالهای اخیر و بویژه پس از حضور دانیال شه بخش در تیم ملی، بعنوان مربی سازنده بوکس و در مقاطع زمانی مختلف در کادر فنی تیم ملی حضور داشته است.

این مربی زاهدانی بارها نیز به رقابتهای بین المللی اعزام شده و روز به روز به تجربیاتش اضافه شده است . حالا مربی کوبایی  با حضور در تیم ملی بوکس ایران روی محمود نهتانی نظر مثبت دارد و از او خواسته بعنوان دستیار در کادر فنی به کار خود ادامه دهد . توانمندی مربیان بومی سیستان و بلوچستان همچون محمود نهتانی و مجتبی پارسیان و دیگر مربیان زحمتکش استان هم چهره های تازه ای را به بوکس کشور معرفی کرده و هم خود آنها را در جایگاههای مناسبی قرار داده است.

نهتانی البته در اردوی تیم ملی در خرم آباد تنها نبود و مصطفی ریگی و دانیال شه بخش بوکسورهای سیستان  و بلوچستان هم در این اردو حضور داشتند تا شاید آنها هم بتوانند در راه حضور در رقابتهای گزینشی المپیک نظر مساعد سرمربی جدید تیم ملی بوکس را جلب کنند.

کد خبر 164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =