کد خبر 160
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸

هت تریک در مدیریت

خط پایانی برای رستم زهی وجود ندارد

خط پایانی برای رستم زهی وجود ندارد

ایرج رستم زهی برای ۴ سال دیگر بعنوان رییس هیئت دو و میدانی سیستان و بلوچستان انتخاب شد تا سومین دوره مدیریتی اش را در این هیئت تجربه کند.

پایگاه خبری ضربه ۶۰    روز پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در آخرین روز پاییز ، مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی سیستان و بلوچستان با حضور " مبینی سرپرست فدارسیون دو و میدانی " ، " شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان" و اعضای مجمع برگزار شد که در پایان "ایرج رستم زهی" با کسب ۱۹ رای برای ۴ سال دیگر بعنوان رییس این هیئت انتخاب شد تا وارد سومین دوره مدیریتی اش در این رشته شود.

رستم زهی از مدیران موفق هیئت های ورزشی استان در سالهای نخست فعالیتش محسوب می شود چرا که با حضور او ورزش دو و میدانی توانست قهرمانانی همچون درزاده و برادران امیریان را معرفی کند.  او در زمینه میزبانی هم عملکرد قابل دفاعی داشته  اما در سالهای اخیر این ورزش یکنواختی خاصی را تجربه کرده و نیاز به تحولات گسترده ای در آن احساس می شود.

 توسعه زیر ساخت ها ، سر و سامان دادن به وضعیت جذب ، آموزش و استعدادیابی و برگزاری رقابتهای همگانی و قهرمانی در بخش مردان و زنان اقداماتی است که باید در سومین دوره مدیریتی رستم زهی بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

بطور قطع  شمال تا جنوب این استان  سرشار از استعدادهایی است که اگر اهمال و کوتاهی در برگزاری رقابتهای دوی عمومی در محلات و مدارس ادامه یابد هیچوقت آنها را در مسیر رشد و قهرمانی قرار نخواهد داد. خواسته کارشناسان و دلسوزان دو و میدانی چیزی جز این نیست که رستم زهی با تجربه سالهای گذشته اما با انگیزه و قوای بیشتر کارهای روی زمین مانده این رشته را بردارد تا همچنان در زمره برترین ها قرار بگیرد و یکنواختی را به جنب و جوش و پویایی بیشتری تبدیل کند.

کد خبر 160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =