کد خبر 159
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱

تیمی که نمی خواهد از کورس عقب بماند

هفته نهم لیگ برتر امیدها : آکادمی بلوچ چابهار ۲-۰ پارس جنوبی جم

هفته نهم لیگ برتر امیدها : آکادمی بلوچ چابهار ۲-۰ پارس جنوبی جم

نماینده سیستان و بلوچستان در رقابت های حساس و دیدنی لیگ برتر فوتبال امیدها جانانه می جنگد و با برد مقابل نماینده بوشهر امیدهایش را برای صعود زنده نگه داشت.

پایگاه خبری ضربه ۶۰    تیم فوتبال آکادمی بلوچ چابهار در هفته نهم  لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور روز سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه شهید ریگی چابهار به مصاف پارس جنوبی جم رفت و با ۲ گل میهمان خود را شکست داد.

در این دیدار دانیال فتوحیان و رستم سهرابی  برای نماینده چابهار گلزنی کردند تا سومین برد این تیم را در این رقابتها رقم بزنند. آکادمی بلوچ که در گروه دو بازیها قرار گرفته در جدول ۸ تیمی این گروه با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جای گرفت . در حالیکه می توان گفت ایمان سبز شیراز به سریعترین شکل ممکن و در ۶ دیدار مانده به پایان بازیهای مقدماتی صعود خود را از این گروه مسجل کرده ، سایر تیمها از جمله آکادمی بلوچ چابهار با  توجه به فاصله امتیازی کم نسبت به هم ، برای تصاحب جایگاه دوم و صعود به مرحله بعدی تلاش می کنند.

لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور با حضور ۱۶ تیم در دو گروه برگزار می شود که نماینده سیستان و بلوچستان در کنار تیمهای ایمان سبز شیراز ، صنعت نفت آبادان ، ذوب آهن اصفهان ، نفت اهواز ، مس کرمان ، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک در گروه دو قرار گرفته است.

در ادامه وضعیت تیمها در جدول رده بندی را با هم مرور کنیم :

هفته نهم لیگ برتر امیدها : آکادمی بلوچ چابهار 2-0 پارس جنوبی جم

کد خبر 159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =