کد خبر 153
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

ماجرای نماینده های مجلس و نماینده های فوتبال استان

رییس هیئت فوتبال از نماینده ها تقدیر کرد

رییس هیئت فوتبال از  نماینده ها تقدیر کرد

با وجود اینکه هنوز شرایط مالی مناسبی برای فوتبال سیستان و بلوچستان ایجاد نشده است اما رییس هیئت فوتبال استان بارها در جلسات و محافل مختلف از حمایت نماینده های مجلس بویژه فداحسین مالکی تقدیر کرده است.

" پایگاه خبری ضربه ۶۰ "  محمد اکبری شهریاری گفت : اعتقاد دارم قدردانی از افرادی که از تیمهای ورزشی حمایت می کنند می تواند زمینه حمایتهای بعدی را هم فراهم کند و لازم است بدلیل همراهی با تیمهای فوتبال استان از نمایندگان مجلس تقدیر شود.

رییس هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان گفت : با حمایت های مهندس احمدی " شرکت گیتی مهر روشنا"  و  دکتر فداحسین مالکی "نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی" ، اوضاع بهتری را در این دوره از رقابتهای لیگ دسته سه فوتبال کشور برای نماینده زاهدان شاهد هستیم.

اکبری افزود : البته آقای مالکی قبل از این هم با اختصاص مبالغی برای احداث ساختمان هیئت فوتبال استان به ما کمک کرد و در جریان لیگ دسته سه فوتبال کشور هم در کنار تیم و فوتبالیست های زاهدانی قرار گرفته است.

وی گفت : با وجود اینکه هنوز فوتبال سیستان و بلوچستان از حیث مالی در شرایط مناسبی قرار ندارد و نسبت به سایر استانها سرمایه گذاری کمتری در این استان  انجام می شود اما حمایت هایی که متوجه فوتبال شده  امید و انگیزه بیشتری را برای اهالی فوتبال به همراه داشته است.

رییس هیئت فوتبال با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به تیم منتخب زاهدان کمک شده گفت :  تنها برای ورودی مسابقات ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت کردیم و سعی کردیم علی رغم محدودیت های مالی ،  هم کیفیت اعزام ها و میزبانی ها را افزایش دهیم و هم از بازیکنان استان در حد وسع و توان حمایت مالی کنیم  که فکر می کنم این اتفاق، شروع خوبی برای فوتبال استان باشد.

محمد اکبری شهریاری همچنین به ضرورت حمایت مسئولان از تیمهای ورزشی در سراسر استان اشاره کرد و گفت : بخشان سراوان دیگر نماینده استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور است که  دکتر فاضلی نماینده و آقای تجلیلی فرماندار این شهر به همراه افراد خیر و دلسوز  از  نماینده خود در این مسابقات حمایت کرده اند ، و هیئت فوتبال استان هم حمایت هایی از این تیم داشته است.

وی در خصوص تیم آکادمی بلوچ چابهار که در لیگ برتر امیدهای کشور حضور دارد گفت : جدا از اینکه این تیم اسپانسر دارد  با حمایت آقای سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی ، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به این تیم کمک شده و امیدواریم روند حمایت از تیمهای فوتبال در شهرها و مناطق مختلف استان ادامه داشته باشد.

رییس هیئت فوتبال استان همچنین مدعی شد اتفافات فوتبالی بسیار خوبی در انتظار اهالی فوتبال است و از مهمترین آنها به ایجاد یک تیم با نام مس سیستان و بلوچستان و تداوم حمایت های حامیان مالی در داخل استان اشاره کرد.

کد خبر 153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =