کد خبر 151
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

شانس بزرگ از دست رفت

صعود دست نیافتنی شد ، امیدوار به بقا...

صعود دست نیافتنی شد ، امیدوار به بقا...

نمایندگان سیستان و بلوچستان در یکی از هفته های سرنوشت ساز لیگ دسته ۳ فوتبال کشور ، موفق به کسب پیروزی نشدند و بهترین فرصت را برای قرار گرفتن در جمع مدعیان از دست دادند.

"پایگاه خبری ضربه ۶۰ " دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور روز جمعه ۲۴ آذر ماه برگزار شد که مصاف دو نماینده استان با حریفانی از فارس و کرمان تنها یک امتیاز را برای آنها همراه داشت.

منتخب زاهدان و بخشان سراوان که در گروه ۶ بازیها قرار دارند دیدارهای این هفته را به ترتیب با تساوی مقابل مس نوین رفسنجان و شکست از ایمان سبز شیراز پشت سر گذاشتند و در جدول فشرده این گروه در جمع تیمهای قعرنشین جای گرفتند.

تیم منتخب زاهدان در ورزشگاه غدیر زاهدان پذیرای مس نوین رفسنجان بود که دیدار زیبا و پرهیجان دو تیم علی رغم موقعیت های گلزنی متعدد با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم زاهدانی که در این هفته چند بازیکن جدید از جمله سروش داودی و ذبیح الله کوهکن را در ترکیب خود جای داده بود نتوانست در این دیدار خانگی پیروز شود. البته تیم حریف تیم دست و پا بسته ای نبود و بارها دروازه زاهدان را تهدید کرد که نمایش درخشان امیرحسین سرگزی مانع از گلزنی مهاجمان این تیم شد.

بخشان سراوان هم که شرایط مشابه با منتخب زاهدان را در دیدارهای قبلی تجربه کرده بود در شیراز به مصاف تیم صدرنشین و قدرتمند گروه " ایمان سبز شیراز " رفت که با ۲ گل نتیجه را به حریف واگذار کرد تا سومین شکست بازیها را تجربه کند.

هفته هفتم بازیها در حالی با این نتایج برای نمایندگان سیستان و بلوچستان پایان یافت که در صورت برتری هر یک از این تیمها ، بویژه زاهدانی ها که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند ، می توانستند براحتی تا رده پنجم جدول صعود کنند و با روحیه ای مضاعف حتی در ادامه بازیها برای صعود بجنگند.

با این اوصاف و شرایط فعلی جدول  به نظر می رسد نمایندگان استان فارس با خیال راحت در فکر صعود هستند و دو نماینده سیستان و بلوچستان که در مجموع عملکرد بدی نداشته اند اگرچه امیدی به صعود ندارند اما می توانند با تلاش بیشتر و در صورت اینکه قدر امتیازات مهم ۵ بازی بعدی را بدانند جز تیمهایی باشند که سهمیه خود را در این رقابتها حفظ می کنند.

صعود دست نیافتنی شد ، امیدوار به بقا...

کد خبر 151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =