کد خبر 124
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

ورزش همگانی و ۵۰ برنامه مهم در سال ۱۴۰۲

ورزش همگانی و ۵۰ برنامه مهم در سال ۱۴۰۲

در صورت تامین اعتبار و حمایت ورزش و جوانان ، ۵۰ برنامه مهم استانی و ملی برای توسعه ورزشهای همگانی در استان اجرا خواهد شد.

هیات ورزشهای همگانی سیستان و بلوچستان ۵۰ طرح ملی و استانی را برای توسعه ورزش در استان به اداره کل ورزش و جوانان ارائه داد.

رئیس و اعضای هیات ورزش های همگانی استان روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با عباس شیبک سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

زهرا مشهدی رییس هیات ورزشهای همگانی استان با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر اقدامات بسیار موثری توسط این هیات با همکاری هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برای توسعه و ترویج ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان انجام شده گفت : نتیجه این تلاش ها کسب رتبه های برتر کشوری در ورزش همگانی استان بوده است.

وی افزود : در سه سال اخیر با وجود شرایط خاصی که بیماری کرونا برای اجرای برنامه های ورزشی ایجاد کرده بود، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و علی رغم اعتبارات بسیار ناچیز ، هر ساله با اجرای بیش از ۱۴۰۰ برنامه ورزش همگانی در قالب مسابقه، همایش و جشنواره توانستیم شور و نشاط را در بین خانواده های سیستانی و بلوچستانی و در ۲۶ شهرستان استان رقم بزنیم.

رییس هیات ورزشهای همگانی گفت : امیدواریم در سال ۱۴۰۲ با همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان و در صورت اجرایی شدن ۵۰ طرح و رویداد ارائه شده، آمار و ارقام برنامه ها و مشارکت مردم در ورزش همگانی به چند برابر سال گذشته برسد.
وی اظهار داشت : ورزش همگانی نیازمند مدیریت همگانی است و در این راستا بایستی تغییر نگاه صورت گیرد، با هم افزایی ادارات و استفاده از تمام ظرفیت های استان و حمایت مدیران ارشد استان می توان به توسعه یافتگی و فرهنگ سازی در ورزش همگانی رسید.

کد خبر 124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =