کد خبر 120
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱

ارمغان نمایشگاه روستا آباد برای سیستان و بلوچستان

از معرفی توانمندی‌ روستاها تا موفقیت در فروش محصولات و کسب رتبه برتر

از معرفی توانمندی‌ روستاها تا موفقیت در فروش محصولات و کسب رتبه برتر

حضور روستاییان سیستان و بلوچستان در پنجمین نمایشگاه روستا آباد کشور در تهران ، رتبه های برتر را برای استان در بخش های مختلف به ارمغان آورد.


مهرماه امسال بود که با برنامه ریزی دفتر امور روستایی و عشایری استانداری سیستان ‌و بلوچستان زمینه برای حضور روستاییان استان در نمایشگاه روستاآباد در تهران فراهم شد و پس از آن حضور درخشان و با ارزیابی عملکرد استان‌ها ، رتبه های برتر در حوزه های مختلف نصیب استان شد.

سرپرست دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گفت  : سیستان و بلوچستان با ۳۸ غرفه در این نمایشگاه شرکت کرد و حضور ارزنده روستاییان و دهیاریان استان و ارائه محصولات در حوزه های مختلف برای اولین بار منجر به اختصاص عنوان نخست به سیستان و بلوچستان شد.

مهندس ادهم کرد افزود : این نمایشگاه جدا از معرفی ظرفیت های استان فرصت خوبی برای فروش محصولات روستاییان استان بود که در  بین ۱۰۰ غرفه برتر ، ۱۰ غرفه هم از سیستان و بلوچستان قرار گرفتند و فروشی بین ۷۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان را نصیب روستاییان کرد.

وی افزود ؛ در بخش آیین های سنتی و موسیقی محلی هم سیستان و بلوچستان رتبه برتر این نمایشگاه را به خود اختصاص داد.

بخش روستایی در سیستان و بلوچستان با برخورداری از جمعیت ۵۰ درصدی نیازمند توجه و برنامه ریزی های گسترده است که استانداری و دفتر امور روستایی با معرفی ظرفیت های پنهان روستاهای استان بدنبال ارتقا شاخص های توسعه در این بخش هستند.

کد خبر 120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =