کد خبر 110
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲

نفت لب دریا آتش گرفت

چابهاری ها در لیگ برتر امیدها مدعی شدند

چابهاری ها در لیگ برتر امیدها مدعی شدند

تیم فوتبال آکادمی بلوچ چابهار با برتری قابل توجه مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور به جمع مدعیان گروه دو رقابتها پیوست تا شگفتی ساز رقابتها شود.

نماینده سیستان و بلوچستان عصر جمعه در ششمین دیدار خود در این رقابتها در ورزشگاه شهید ریگی چابهار پذیرای صنعت نفت آبادان بود و در دیداری جذاب و با تک گل جلیل آزادی موفق به شکست حریف خوزستانی شد.

آکادمی بلوچ چابهار که نخستین حضور خود را در این رقابتها تجربه می کند با این نتیجه و با کسب ۲ برد ، ۲ تساوی و ۲ باخت ،  ۸ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی گروه دو ایستاد. بالاتر از این تیم تیمهای ایمان سبز شیراز با ۱۵ ، ذوب آهن اصفهان با ۱۱ و مس کرمان با ۹ امتیاز قرار دارند.

لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی و بصورت رفت و برگشت برگزار می شود و شاگردان فرهاد بلوچ در دور رفت در یک مسابقه دیگر به میدان خواهند رفت.

آکادمی بلوچ چابهار سال ۱۴۰۱ با خرید امتیاز لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور در این رقابتها حضور یافت و امسال نیز با خرید امتیاز لیگ برتر امیدها ، در بالاترین سطح این رده سنی حضور دارد که نتیجه آن بروز استعدادهای فوتبالی استان خواهد بود.

چابهاری ها در لیگ برتر امیدها مدعی شدند

کد خبر 110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =