کد خبر 109
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

هفته چهارم لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور

تک امتیازهای ارزشمند خارج از خانه برای نمایندگان سیستان و بلوچستان

تک امتیازهای ارزشمند خارج از خانه برای نمایندگان سیستان و بلوچستان

پس از نتایج ضعیف اولیه ، حالا نمایندگان سیستان و بلوچستان راه کسب امتیاز را در بازیهای داخل و خارج از خانه یاد گرفته اند و هفته چهارم رقابتها نیز با شکست ناپذیری تیمهای منتخب زاهدان و بخشان سراوان به پایان رسید.

بازیهای هفته چهارم لیگ دسته سه فوتبال باشگاههای کشور  طی دیروز و امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که روز پنجشنبه ۲ آذرماه  تیم بخشان سراوان مقابل میزبان خود تام پارسه اصفهان به یک امتیاز خارج از خانه دست یافت تا  بعد از دو شکست پیاپی در هفته های اول و دوم  و تساوی در هفته های سوم و چهارم ۲ امتیازی شود و خود را از قعر جدول جدا کند.

تیم منتخب زاهدان هم که جمعه ۳ آذرماه در شیراز به مصاف تیم پرسپولیس این شهر رفت با تساوی ۱-۱ مقابل حریف در اولین دیدار خارج از خانه شکست ناپذیر نشان داد. گل زاهدانی ها را در این مسابقه فرامرز برزگر مقدم به ثمر رساند.

منتخب زاهدان با توجه به ۳ امتیاز دیدارهای قبلی ، ۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در میانه های جدول حفظ کرد. این تیم در هفته اول از شاهین کیش شکست خورد ، در هفته دوم استراحت داشت و در هفته سوم بازیها مقابل سپاهان بیرجند ۱-۰ به برتری رسید.

با ثبت این نتایج و دیگر بازیهای گروه ۶ ، تیم منتخب زاهدان با ۴ امتیاز از ۳ دیدار در رده ششم گروه و بخشان سراوان با ۲ امتیاز از ۴ مسابقه در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند.

تیمهای ایمان سبز شیراز و زاگرس جنوبی با ۱۰ امتیاز تیمهای صدرنشین این گروه هستند.

کد خبر 109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =