کد خبر 100
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹

ووشو و تکرار میزبانی ها

ووشو و تکرار میزبانی ها

ووشوی سیستان و بلوچستان در سالهای گذشته میزبانی های متعدد ملی و بین المللی را بعهده داشت اما مدتها خبری از این میزبانی ها نبود و بزودی شاهد یک رویداد ملی در استان خواهیم بود.

ووشوی سیستان و بلوچستان پس از سالها میزبان رقابتهای ملی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ضربه ۶۰ | نیمه دوم دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ هیات ووشو یکی از فعالترین هیاتهای ورزشی استان در برگزاری و میزبانی رقابتهای ملی و بین المللی بود  اما به یکباره و در پی مشکلاتی که وجود داشت دیگر نتوانست این راه را ادامه دهد.
اخیرا با تغییراتی که در ورزش استان شکل گرفته ، گویا ووشو در حال نفس کشیدن است و در اولین قدم ، قرار است رقابتهای قهرمانی ووشو بانوان به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان برگزار شود. این پیکارها از ۲۹ خرداد تا ۴ تیر ماه با حضور برترین های ووشوی بانوان کشور در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار می شود.
ووشوی سیستان و بلوچستان در سالهای نه چندان دور میزبان رقابتهای غرب آسیا ، رقابتهای بین المللی جام صلح و دوستی و پیکارهای مهم ملی بوده است . در بخش ملی علاوه بر مسابقات تحت نظر فدراسیون ووشو ، رقابتهای دانشجویان و کارگران در این استان برگزار می شد و البته هیچکس نمی تواند تاثیر این میزبانی ها را در ارتقا سطح فنی ووشوکاران استان و جایگاه هیات ووشو در سطح ملی ندیده بگیرد.
فراز و نشیب در فعالیت های مختلف گاهی رخ می دهد اما اینکه در استان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر اختلافات و سلیقه ها شاهد تضعیف مقطعی رشته های مختلف ورزشی باشیم جایز نیست و امید می رود نه کسی مانع پیشرفت رشته ای شود و نه کسی در پیشبرد اهداف خود عقب نشینی کند.

کد خبر 100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =